Időpontok
A jelentkezést követően az alábbi fontosabb időpontokra, határidőkre kell figyelnetek:
2025. 02. 13. 24:00 Első körös jelentkezés esetén, a részvételi díj első részlet befizetésének határideje (foglalástól 14 nap)
2025. 04. 30. Intézményvezetői vagy civil szervezet vezetői hozzájárulás feltöltési határideje
2025. 05. 10. Résztvevői lista feltöltésének határideje
2025. 05. 20. Részvételi díj második részlet befizetésének határideje
Előleg, lemondási díj
A foglalás véglegesítéséhez 14 napon belül 150.000 Ft előleget szükséges fizetni. Az előleg összege beleszámít a részvételi díjba, tehát a csoport teljes részvételi díjának fizetésekor ennyivel kevesebbet kell majd utalni.
Abban az esetben, ha nem történik meg 14 napon belül az előleg kifizetése, úgy a foglalás automatikusan törlésre kerül és a befoglalt időpontot átadjuk a várólistán szereplő egyik jelentkezőnek vagy ismételten feltöltjük a regisztrációs felületre.
Ha a jelentkező lemondja a tábort, vagy nem teljesíti a jelentkezési felhívásban foglaltakat és a tábor ennek következtében hiúsul meg, lemondási díj kerül felszámolásra, amely az addig befizetett összegből kerül levonásra.
Számlázás
Számlázás esetén csak akkor adjátok meg az iskola/intézmény adatait számlázási adatnak, HA ONNAN JÖN AZ UTALÁS. Ha nem onnan érkezik az összeg, és a számlával sem fognak elszámolni, akkor a SAJÁT neveteket és címeteket adjátok meg.
A befizetés, számlázás menete a következő:
- Az adott turnus lefoglalása után díjbekérőt fogtok kapni a részvételi díj első részletéről, 150.000 Ft-ról.
- Ezen összeg befizetése szükséges a foglalás véglegesítéséhez, a befizetés határideje a foglalástól számított 14. nap.
- Ha a 150.000 Ft nem érkezik meg határidőre, a foglalás törlésre kerül.
- Befizetést követően a táborban résztvevők adatait 2025. május 10-ig kell feltölteni a regisztrációs rendszerben.
- A rendszer által, a résztvevők alapján számolt részvételi díj második részletét 2025. május 15-ig szükséges befizetni.
- A regisztrációs felületen minden befizetéshez egyedi díjbekérőt tudtok generálni.
- A befizetésekről minden esetben előlegszámla kerül kiállításra a jelentkezéskor megadott címre, amelyet a rendszer a Jelentkezőnek küld ki e-mailben.
- A tábor után fogjátok megkapni a teljes részvételi díjat is tartalmazó végszámlát. Illetve ekkor tudjuk visszautalni a tábor indulás előtti 5. napig lemondott és már befizetett részvételi díjat.
- Amennyiben nem a rendszerben rögzített számlázási címre szeretnétek számlát kérni, kérjük befizetés előtt vegyétek fel velünk a kapcsolatot a penzugy@maketusz.hu címen.
Adatok módosítása
Foglaló személy módosítása:
Amennyiben a táborvezető társ, vagy más személy foglalta az időpontot, és szeretnéd, hogy a nevedre átkerüljön a foglalás, úgy kérjük a bringasvandor@maketusz.hu e-mail címen jelezzétek az adatváltozást. Mindkettő személy részéről szükséges a megerősítés. Szerencsés, ha ez még a befizetés előtt megtörténik.
Számlázási adatok módosítása:
Kérjük, ellenőrizzétek a befizetés előtt, hogy a megadott számlázási adatok rendben vannak-e (Számlázás esetén csak akkor adjátok meg az iskola/intézmény adatait számlázási adatnak, ha onnan jön az utalás). Amennyiben szükséges a módosítás, úgy kérjük még a befizetés előtt e-mailben jelezzétek a penzugy@maketusz.hu vagy a bringasvandor@maketusz.hu a szükséges változásokat. Ebben az esetben még van lehetőség a számlázási adatok módosítására.
Névsormódosítás a teljes tábordíj befizetése után:
Névsormódosítás 10 nappal az indulás előtt lehetséges a regisztrációs rendszerben (törlés és új résztvevő rögzítése), ezután azonban lezár a rendszer. Amennyiben mégis változás történne, úgy kérjük vegyétek fel a szervezőkkel a kapcsolatot a bringasvandor@maketusz.hu címen, a tábor előtti 5. napig ilyen módon még van lehetőség módosításra. A tábor után tudjuk visszautalni a táborindulás előtti 5. napig lemondott és már befizetett részvételi díjat. Ennél később már nincs lehetőség lemondásra.
Csoportlétszám változás esetén ügyelj rá, hogy a kísérők száma a módosítás után is megfeleljen az előírtaknak!
Csoportösszetétel
Táborvezetői szerződés és táborvezetői díj
A táborvezetőket is a regisztrációs felületen tudjátok a csoporthoz adni. A táborvezetői szerződéshez szükséges adataidat a részvételi szándék megerősítését követően küldött adatbekérőn kell megadnod a legkésőbb május 10-ig.
A táborvezetői szerződés automatikusan kerül kiküldésre elektronikus aláírási rendszeren keresztül.
(Figyelem, amennyiben külföldi adóügyi illetékességű vagy, gondoskodj időben adóügyi illetékességi igazolásának beszerzéséről, és megküldéséről!)
A képesítéssel rendelkező táborvezető turnusonként (amennyiben a jelentkezési felhívásban rögzítettek teljesülnek) bruttó 150 000 Ft-ot és teljes ellátást kap. További egy fő regisztrálható még táborvezetőként, aki szintén teljes ellátásban részesül, illetve ha ő is elvégezte a képzést, akkor ő is megkapja a táborvezetői díjat, amennyiben teljesülnek a jelentkezési felhívásban rögzítettek. A teljes ellátás nem tartalmazza az idegenforgalmi adó (IFA) összegének megfizetését, amely a 18 éven felüli személyek után a táborozás helyszínén, készpénzben fizetendő, és mértékére az illetékes települési önkormányzat rendelete az irányadó.
Dokumentumok
Ne felejtsétek el feltölteni a regisztrációs felületen 2025. 04. 30-ig a hozzájárulási nyilatkozatot, amelyben az intézményvezető vagy civil szervezet vezető nyilatkozik a jelentkezési feltételek elfogadásáról és a kapcsolattartó személyéről.
A Dokumentumok/GYIK menüponton belül a Nyilatkozatok alatt megtaláltok minden egyéb táborba hozandó nyilatkozatot!
Minden kiskorú résztvevő szülőjével/gondviselőjével ki kell töltetni egy egészségügyi nyilatkozatot (a kitöltés és aláírás ideje nem lehet korábbi, mint a tábor indulási napja előtti 4. nap), melyet a táborba kell elhozni. A szülőkkel ezen felül ki kell töltetni egy adatvédelmi nyilatkozatot is, de erről a felnőtt résztvevőknek is nyilatkozniuk kell. Egyes útvonalaknál a szülő/gondviselő által kitöltendő a hozzájáruló nyilatkozat külföldi utazáshoz is! A hátrányos helyzetűek kedvezményének érvényesítéséhez kitöltendő Google form linkjét is megtaláljátok a Nyilatkozatoknál.
Kedvezmények
A hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzetűnek minősülő diákok kedvezményes, 50%-os részvételi díjra jogosultak. A kedvezményes részvételi díj igénybevétele érdekében ezen jelentkezők kötelesek hátrányos, illetve halmozottan hátrányos helyzetüket alátámasztó közokiratot a csoportot vezető személy részére bemutatni.
Szintén 50% kedvezményre jogosultak a hallási, értelmi, látási, mozgásszervi fogyatékosok, akiknek a magasabb összegű családi pótlékra való jogosultságát a kormányhivatal megállapította, és a határozat a vándortábor utolsó napján is érvényes.
A kedvezmény érvényesítéséhez a regisztráció mellett ide kattintva nyilatkozni kell a hátrányos helyzetű státuszról (a Nyilatkozatok fülön is elérhető ugyanez a form).
KIADVÁNYOK
ÁSZF
ADATVÉDELEM
KÉZIKÖNYV
NYILATKOZATOK
GYIK
Impresszum
MAKETUSZ
9700 Szombathely,
Berzsenyi D. tér 1.
Iroda: 1124 Budapest,
Apor Vilmos tér 20.
Adószám: 18877410-1-18
Email: info@maketusz.hu
Telefon: +36 20 515 5002
Kapcsolat
BringásVándor
bringasvandor@maketusz.hu
Telefon: +36 20 515 5302 - Munkanapokon 8:00 és 17:00 között
Osztálykirándulás
osztalykirandulas@maketusz.hu
Képzés
info@bringasuli.hu